Regulamin

§1
POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Ogólne Warunki (Regulamin) określają zasady zakupu usługi z
    wykorzystaniem Wideobudki 360ᐤ
  2. Właścicielem Wideobudki 360ᐤ JOCIEKRYNCA – Karol Szot i Patryk Kuś
  3. Wideobudka 360ᐤ – zautomatyzowane, nowoczesne urządzenie branży
    rozrywkowej wykorzystywane do wykonywania nagrań filmowych oraz zdjęć
    panoramicznych. Wideorelacja to wspomnienie nagrane w najwyższej jakości,
    które w pełni oddaje wygląd gości.
  4. Usługa Wideobudki 360ᐤ – wynajem zautomatyzowanego urządzenia na
    określoną ilość czasu.
    §2
    OFERTA I OBOWIĄZKI WYNAJMUJĄCEGO
  5. W ramach usługi Wynajmujący zobowiązuje się do:
    ● dostarczenie przez Wynajmującego Wideobudki 360ᐤoraz rozstawienie i
    przygotowanie sprzętu we wskazane przez Najemcę miejscu;
    ● udostępnienie sprzętu uczestnikom imprezy w celu wykonywania wideorelacji;
    ● obsługa sprzętu podczas imprezy.
  6. W ramach świadczenia usługi wynajmujący oferuje:
    ● Nielimitowaną ilość sesji w trakcie trwania usługi
    ● Udostępnienie wszystkich relacji w chmurze przez 48h od momentu
    udostępnienia
    ● Obsługę sprzętu przez asystenta
    ● Gadżety i akcesoria
    ● Tła do wyboru
    ● Oświetlenie niezbędne do wykonania wideorelacji
    ● Dojazd (w przypadku gdy odległość do miejsca imprezy przekracza limit
    darmowych kilometrów naliczana jest dodatkowa opłata zgodnie z cennikiem)
    §3
    TERMIN REALIZACJI USŁUGI
    Usługa zostanie zrealizowana zgodnie z ustalonym terminem. Wynajmujący pojawia
    się na miejscu realizacji usługi z wyprzedzeniem, tak aby przygotować sprzęt i
    rozpocząć realizację usługi o ustalonej godzinie.
    Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia związane z realizacją
    wynikłe z przyczyn nieleżących po jego stronie. Wynajmujący zobowiązuje się do
    dołożenia wszelkich starań w celu zapewnienia terminowości realizacji zlecenia.
    §4
    PRAWO WŁASNOŚCI
    Wszelkie przedmioty udostępnione przez Wynajmującego w celu wykonania usługi
    wideobudki podczas imprezy stanowią jego własność lub własność podwykonawców i
    podlegają zwrotowi Wynajmujący lub ustalonym podwykonawcom natychmiast po
    zakończeniu najmu.
    §5
    OBOWIĄZKI NAJEMCY
    Najemca zobowiązuje się do:
    ● udzielania wszelkich informacji koniecznych do realizacji usługi,
    ● bieżącego informowania Wynajmującemu o wszelkich zmianach wpływających
    na wykonanie usługi,
    ● terminowego regulowania należności,
    ● zapewnienia wolnej powierzchni w miejscu zadaszonym o wymiarach
    minimum 2 x 3m oraz stołu do rozłożenia gadżetów o szerokości min. 150 cm
    ● zapewniania dostępu do gniazda 230 V w odległości do 3m od miejsca
    rozłożenia sprzętu
    §6
    WIZERUNEK & PUBLIKACJA ZDJĘĆ
  7. Najemca ma obowiązek uzyskać stosowne zgody na utrwalenie wizerunku
    osób korzystających z Wideobudki 360ᐤ podczas wideorelacji oraz na
    opublikowanie zdjęć w galerii on-line (chyba że Najemca zastrzeże, aby
    zdjęcia z imprezy nie były udostępniane). Zgoda obejmuje wykorzystanie,
    publikacje, rozpowszechnianie, utrwalanie i powielanie zdjęć za
    pośrednictwem dowolnego medium w celu zarobkowym lub innym, a w
    szczególności publikacje na portalach społecznościowych. Użytkownik
    poprzez korzystanie z fotobudki oświadcza, że posiada świadomość wyrażenia
    powyższych zgód, a w przyszłości nie będzie rościł żadnych praw wobec
    Wynajmującego z tytułu udzielenia niniejszej zgody na rozpowszechnianie
    swojego wizerunku. Zgoda na rozpowszechnianie wizerunku może zostać
    cofnięta przez Użytkownika, jedynie przez pisemne oświadczenie o cofnięciu
    zgody. Cofnięcie zgody następuje po upływie 7 dni od daty otrzymania
    oświadczenia przez Wynajmującego.
  8. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za rozpowszechnianie linku do
    galerii przez Najemcę lub inne osoby, który otrzymały dostęp do galerii od
    Najemcy lub od osób uczestniczących w imprezie.
    §7
    ZASADY BEZPIECZEŃSTWA
  9. Przed skorzystaniem z Wideobudki 360ᐤnależy odstawić jedzenie i napoje.
  10. Nie należy otwierać, przesuwać, popychać, ani opierać się o Wideobudki 360ᐤ.
    Nie należy również opierać się, siadać, przesuwać, deptać, przesuwać innych
    elementów należących do stanowiska pracy Wideobudki.
  11. Najemca odpowiada za szkody wyrządzone wskutek nieprawidłowego
    użytkowania Wideobudki w czasie trwania wynajmu, w tym również za braki
    gadżetów po zakończeniu najmu. Wynajmujący ma prawo obciążyć Najemcę
    kosztami braku gadżetów oraz zniszczeń powstałych w trakcie imprezy.
  12. Wynajmujący nie udziela gwarancji, że korzystanie z Usługi przebiegało
    będzie bez błędów, wad, czy przerw zwłaszcza z przyczyn nie zależnych od
    Wynajmującego (np. przerwa w dostawie prądu).
  13. Odpowiedzialność za bezpieczeństwo osób niepełnoletnich ponoszą ich
    rodzice, opiekunowie lub sam Najemca. Wynajmujący nie ponoszą
    odpowiedzialności za osoby korzystające z usługi.
  14. Wynajmujący ma prawo odmówienia skorzystania z Wideobudki 360ᐤ oraz
    wykonania zdjęć osobom nietrzeźwym, zachowującym się agresywnie,
    niestosującym się do próśb i poleceń obsługi, niszczącym sprzęt oraz
    zachowującym się w sposób uniemożliwiający bezpiecznie korzystanie ze
    sprzętu.
    §8
    OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
  15. Dane osobowe Użytkowników będących osobami fizycznymi (w tym osobami
    fizycznymi prowadzącymi jednoosobową działalność gospodarczą) będą
    przetwarzane przez Wynajmującego jako administratora danych osobowych w
    celu świadczenia usług, jak również w celach marketingowych związanych z
    funkcjonowaniem przedsiębiorstwa Wynajmującego, w tym Strony
    internetowej, fanpage’u na Facebook’u, a także materiałach marketingowych
    usługodawcy (Użytkownik może wnieść sprzeciw). Przetwarzanie zbieranych
    danych odbywa się zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o
    ochronie danych osobowych i ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu
    usług drogą elektroniczną. Podanie przez Użytkownika swoich danych
    osobowych jest dobrowolne.
  16. Administratorem Danych osobowych jest JOCIEKRYNCA Karol Szot, Patryk
    Kuś
  17. W ramach realizacji prawa do kontroli przetwarzania własnych danych
    osobowych, Użytkownik ma w szczególności prawo do wniesienia pisemnego,
    umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania jego danych ze względu
    na jego szczególną sytuację, a także wniesienia sprzeciwu wobec
    przetwarzania jego danych, gdy Usługodawca przetwarza je, kiedy jest to
    niezbędne dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych
    przez Usługodawcę lub gdy zamierza je przetwarzać w celach
    marketingowych, lub wobec przekazywania przez niego danych osobowych
    Użytkownika innemu administratorowi danych.
  18. Poufne informacje dotyczące Użytkowników, w tym dane osobowe
    Użytkowników są chronione przez Usługodawcę przed ich udostępnieniem
    osobom nieupoważnionym, a także innymi przypadkami ich ujawnienia albo
    utraty oraz przed zniszczeniem lub nieuprawnioną modyfikacją wskazanych
    danych oraz informacji poprzez stosowanie odpowiednich zabezpieczeń
    technicznych i organizacyjnych.
    §9
    REKLAMACJE
  19. Najemcy przysługuje prawa złożenia reklamacji w formie elektronicznej przy
    użyciu adresu mailowego wskazanego podczas dokonywania rezerwacji lub w
    formie pisemnej na adres Wynajmującego. Poprawnie złożona reklamacja
    powinna zawierać co najmniej:
    ● imię, nazwisko, adres, adres e-mail Użytkownika,
    ● datę zawarcia Umowy najmu stanowiącej podstawę reklamacji,
    ● przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Użytkownika,
    ● wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
  20. Usługodawca powiadomi Usługobiorcę w terminie 7 dni od otrzymania
    reklamacji , o sposobie jej załatwienia.
    §10
    POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  21. Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 01.09.2023r
  22. Wynajmujący zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień Ogólnych zasad.
    Zmiany nie dotyczą umów już zawartych w trybie niniejszych Ogólnych Zasad
    .
  23. We wszystkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie
    zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego, a
    w szczególności przepisy kodeksu cywilnego, ustawy o ochronie danych
    osobowych, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także ustawy o
    prawach konsumenta.
  24. Wszelkie spory pomiędzy stronami mogą być rozstrzygane przez właściwy sąd
    powszechny.
Zapytaj o termin